18 Aralık 2008 Perşembe

özlemek-2

sana hissetlerimin hepsini bir kağıda dökebilmek isterdim Ancak böyle uykusuz gecelerde kelime dağarcığın az olduğu bir özlemi anlatmak için karaladıklarım.Hergün düşünüyorum seni,halbuki bunu bilinçli yapmıyorum inan aslında sadece seni unutmak isterdim Hayır kayıtlara böyle geçmemeli sen bana ne kadar acımzasızca davranmış olsanda seni sevmeyi seviyorum ben.Kendime bile açıklayamadığım ,bulamadığım bir nedenden ötürü.Eger mantıklı olmam gerekirse neden bu.Gerçi hangi aşık aşk ta mantık aramalı ki?Yani illa bir çıkar niteliğindemi olmal o bana böyle iyi davrandı filan...Yok işin garip tarafı sen bana hiç iyi davranmadın sadece ezdin hisslerimi paramparça ettin kalbimi ne komik değil mi ?Bazen benim hissettiklerimi seninde hissetmeni çok isterdim belki bir parça olsun beni anlayabilirsin diye ama nerde çevrende herşey o kadar sarmalamışki yalancı bir gökkuşağı görebilmen imkansız gözüküyor.Şimdi sevdiğim adam,hergün gece gündüz ağlıyorum,bundan ötürü sana duygu sömürüsü yapmak değil derdim sadece seni ne kadar özlediğimi anlatabilmek bir parça olsun.özlüyorum,özüyorum çok özlüyorum..

Hiç yorum yok: