25 Aralık 2008 Perşembe

özlemek-3

Beklemek;zamanın geçmesini beklemek ,iyileşmeyi beklemek,güzel günlerin gelmesini beklemek,en zoru da gelecek sevgiliyi beklemek..Belki biraz endişe ve korku çünkü hiç gelemeyeceğini düşünmek.Yinede her şeye rağmen umut etmek.Hasret içinde onu beklemek.Buluşma anının heyecanı o kadar kuvvetli sarar ki bundan korku duyup bir terslik olacağını yada hiç göremeyeceğini düşünme korkusu da basar insanı.Buna rağmen bambaşkadır gökyüzü,havanın soğuğa farklı ısıtmaya başlar seni,birdenbire onu özlemeyi bile seversin.hatta öyle ki çektiğin hasret sana ıstırap değil mutluluk verir,bilirsin ki sonunda onu göreceksin.Özdemir Asaf şiirini daha çok anlıyorum şimdi;''Bekliorum öyle bir havada gel ki vazgeçmek mümkün olmasın.''Deliler gibi sevdiğim adam bekliyorum seni.Bazen düşünüyorum eğer bir sonraki hayat olsaydı , ya da herneyse bir cennet se orası eğer,bana sevdiğim adamı yine karşıma çıkarır mıydı?Hiç hasret çekmeden ona doyasıya bakıp, sarılabilir miyim?Varsa eğer en güzel hediye olurdu cennet gibi...Allah'ım bütün güzellikler sende,tüm yaşamın sırrı mutluluğu da sende bu yılda senden tek dileğim sevdiklerimden ayrı koyma beni ve senden.aciz bir kulunun dileği.

Hiç yorum yok: