21 Ocak 2009 Çarşamba

BEKLEMEK

Bazen herşeyi önceden görebilmek ne acı değil mi?sevdiklerin bile senden uzaklaşır ben sana demiştim ya da böyle olacak diye ama kim inanmak ister ki insan mutluyken?Bazen yalan bile olsa inanmak isteriz böyle mutlu olmaya hatta kendimizi o kadar inandırırız ki!Yaşanan bir çok şey hayal kırıklığı bile olsa o bir kaç günlük mutluluk için belki yıllarca yaşayacağımız bir mutsuzluğu göze alırız.

Düşünüyorum,düşüncelerimi bir türlü susturamıyorum,çıkaramıyorum seni belki de sana ollan sevgimin bu kadar derinleşmesi beni korkutuyor.İnsanın kendi sevdiğinin yanında olamaması ne kadar insanı acıttığını farkediyorsunBu acı beni ne kadar incitiyor bilemezsin.Yinede seviyorum,sevgim herşeyden daha ağır basıyor Allahım ne zormuş sadece sevdiğin insanın hayaliyle yaşamak.Hep onu düşünmek acaba mutlu mudur yoksa üzgün mü? hasta mı iyi mi?bilememek ne zormuş..

Hiç yorum yok: