18 Ocak 2009 Pazar

Sana anlatmak istediğim o kadar çok şey var ki bir bilsen.Tüm yaşamı silip sadece senin olmak sadece.Nasıl bir sevgi bu ben bilemiyorum ama hayatımda en çok bağlandığım ve hiç bir nedensiz çok sevdiğim adamsın.Hayatımda kendime söylediğim en güzel şey sevdiceğim var.Mutluyum sevgilim seni sevmekten dolayı sen sevmesende beni seviyorum seni hemde herşeyden çok.Hayat beni çok yoruyor,bazen artık yaşlandığımı düşünüyorum ve akıp geçen zamanda neler yaptığıma baktığımda kendim için hiçbirşey yapmadığımı görüyorum .Koca bir yıl geçti ve ben yeni yaşım bekliyor.Söz veriyorum bu yaşımda eksik bıraktığım ve yapmadığım herşeyi yapacağım.

*SENİ ÇOK SEVECEĞİM(dünde bugünde ilk işim hep seni sevmek olacak)
*OKULUMU BİTERECEĞİM(çokçalışmam gerek çok...)
*YÜZMEYİ ÖĞRENECEĞİM (küçük kurbağa durumları;((()
*İNGİLİZCEYİ AKICI KONUŞACAK HALE GELECEĞİM(do you speak english?)

Hiç yorum yok: