7 Nisan 2009 Salı

Beklemek

Bekliyorum,beklemenin verdiği acıyla..Artık benim için de sonlansın istiyorum bu hayat,bekliyorum azarailim seni..Dolabı açıp baktığımda yaım kalmış anılarla dolu hiçbirşey tam değil..mutluluklar,acılar herşey yarım kalmış..Dolabın hep dibine atmışım daha sonra gün gelecek mutluluğumu yaşayacağım, gün gelecek acılarla karşılaşmaya cesaretim olacak ama bak yarımım işte..Belki en iyi tarif bu ; araf tayım tam ortasındayım mutluğun ,acının ama ikiside olamam.Çünkü sevgim,aşkım benim değil.Bir başakasının,onurumu ,gururumu kırmana rağmen seni herşeyden çok seviyorum.Sanki senden başka sen varmış,beni anlıyor,seviyor ama ortaya çıkamıyor bir türlü..sadece zulm ediyor.Şimdi yeni başlangıçların ortasındaymışım gibi halbuki hiçbirşey yeni değil acın hala orda kanıyor hayatım parça parça olmuş bana bakıyor ama ben çok güçsüzüm hiçbirini toplayayıp saramam.Sadece bekliyorum..

Hiç yorum yok: