27 Eylül 2009 Pazar

sus..

Nereye kadar devam edecek bu gözyaşlarım? Yeter artık sus ağlama diyorum kendime,dinlemiyor beni bu aptal kalp!Sevdiğin deger verdiğin ne varsa seni üzmedi mi?Suçum ne deyip ağlamayı kes artık! Kaderine razı ol diye birşey var bilmez misin? bilmez misin sende busun..Hep mi böyle olmalı demeyi kes artık kalbim! Seni dinlemek istemiyorum.Yeterince aşağılandım senin yüzünden anla artık sevmek sana göre değil ,sen sevmek için gelmemişsin.Of bana hislerinden bahsetme lütfen!Sus yeter artık acı çektiğim.Sen kolay mı zannediyorsun bakamamak hiç bir şeye,hiç kimseye..Tam 3 sene önce bir bayram sabahı neler yaşadığımı ne çabuk unuttun??Mantık dedin onu bile beceremedim.Gitikçe dibe battım.En kötüsüde ailemi mutlu edeyim derken,daha da üzdüm.Sonra sen hala beni dinleme üstüne gerçek aşkı bulduğunu iddia et bana.Onun için herşeyi yapabilmekten bahset bana.Yeter kalbim bu defa çok oldun.

Hiç yorum yok: