12 Ekim 2009 Pazartesi

nutella ve ben


Ey benim deli gönlüm,sen iyice uçtun diyor bir yanım ya da artık kendini kandırmak için neler düşünüyorsun.Neymiş efendim görevim tamamlanmış diyor deli yanım..Şimdi özgürmüşüm..İnsan acısını azaltmak için daha ne kadar saçmasapan düşünceler bulabilir ki kendine ama ben bu konuda oldukça iyi bir senaryocuyum galiba..Sevgilim hissediyorum ki artık beni iyice silmişsin gönül defterinden,sevmediğim insnalarla,sevmediğim işlere kalkşmışsın ,üzülüyorum aslında sen hiç böyle biri değildin yoksa hep böyleydin de ben mi göremedim ne dersin? Nutella mı aldım yanıma koca bir kavanoz aman be bu hayat yordu beni.Sende onlar gibisin işte..Ben ve nutellam umrumda değil silveceler ve kilolar.Sevdiğim sevdiceğimdde herkes gibi olmuş artık dönmesin dünya neye yarar ki??..

Hiç yorum yok: