6 Kasım 2009 Cuma

ADAM


Sayfalar dolusu yazmak istiyorum.Hiç durmadan yazmak..içimdeki tüm acıları dökmek istiyorum sayfalara,sonra durup düşünüyorum.Birtek kendimi anlatabildiğim bu yer belkide.Gerçekte ben yazarken ben olabiliyorum.beni anlayabildiğini düşündüğüm ADAM bu dünyada gerçekten bana AŞK kelimesinin anlamını yaşatan ADAM.O beni hiç anlamamış,hep anlar gibi yapıp beni özümseyememiş.Oysa ben hep seni anlamaya çalıştım,Sen olup ne demak istediğini ne yaşamak istediğini düşünüp durdum.Şimdi o sözlerinden sonra anlıyorum ki sen beni hiç ama hiç anlamamışsın.Hatta yanından bile geçmemişsin.Seni seveni incitmek kolaydır çünkü seven sana değer verir.Sevmeyen ne anlar..Şimdi sadece gözyaşlarım var .Olup olmadık yerde akan,aktıkça daha çok acımı artıran gözyaşlarım beni utandıran bu hallere kalan benim kendime kızgınlığım mı ?? Yoksa bu kadar zor mu anlaşılmak bunun için çaba harcamak??

Derinden bir yorgunluk benim ki??Bu aralar ecel yokluyor beni,belkide sesimi duydu hazırlanmamı bekliyor bu duruma,Hazırım bak,tek dileğim muhtaç etme beni kimseye..

1 yorum:

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Al benden de okadar... ne anlatsak,
ne desek boş.KENAN COŞKUN HABERİN VARMI...uyumadıysanız dineyin.ben dinliyorum şuan...
sevgilerimle....