2 Temmuz 2010 Cuma

YAZ.



Bugünlerde gene karışığım.Hayır ne olacak bu halim artık bende vazgeçtim.Bu aralar havalarda benim gibi sağnak yağışlı ..Yaz gelemiyor bir türlü benim gibi.Ben de en çok bu halime ;GRİPİN -DURMA YAĞMUR şarkısıyla eşlik ediyorum.Aslında bu durumumdan bende sıkıldım.Yeter artık bitsede hayat gitsek modundayım.Yeni iş yeni çevreler ama kalbindeki adam bir türlü değişemiyor,değişmiyor.Nedir beni böyle mecnun yapan? İmkansızlık mı? Yok hayır bu da değil sanırım bu dünyada %1 kişide görülen KARASEVDA dedikleri bir hastalık olsa gerek.Ne kadar çok isterdim. Neler vermezdim beni sevebilmesi için..Seneler akıp geçiyor benim gibi beklemiyor.Kimse anlamıyor bu durumu.Yada gülüp geçerler halime.Aşk dediğin ne ki? Sabır,emek bir aşk için fazla olsa gerek .Hele ki durum bu kadar umutsuzsa.Bu yaz da buralardayım gene. Tatil de hayal oldu.Resimlere bakıp iç çekmeye devam..

Hiç yorum yok: