4 Eylül 2010 Cumartesi

RUHUMUN TEK İLACINA..


Canımın taa içi yanıyor şuan .Aynadaki bu ben ben değilim artık.Yaşamak mı dersen; her nefes alış verişte biraz daha ağır gelen bana.Şimdi bana desen de senden daha ağır hastalar var diye ....Benim ruhum en ağır hasarda ..Bir tek ilacı olduğunu biliyorum.Ne yazık ki yan etkilerin çok ağır...Üzülüyorum.Artık çok ağlamıyorum.Kendime ağlamanın lüks ve özel insanlara mahsus olduğunu düşünüyorum. Neden mi?

Çünkü aynaya artık BAKAMIYORUM! Biran önce bitmeli bu hayat.Sensizlik bana yapılmadık şeylei yaptırdı.Eğdim boynumu çirkinliklere,karşılığında sırf seni bana unuttursun diye..
Ama işte bir gecenin sabahı daha ve ben kendimi çok ağır kirli hissediyorum.Sensiz geçen hiçbir dakikaya tahammülüm yokken.Bir de ben yaşatıyorum bunu etrafıma.Büyüdüm.Yenildim.Yendin beni ey aşk..Yeter düş yakamdan..Gücüm yok artık bak ..Bırak beni..

2 yorum:

Nedret dedi ki...

Zarifçe'ye hoşgeldin Zarife. Herzaman gel.
Ben de sana geldim ama ortamı hiç hoş bulmadım.
Ne yapıyorsun sen böyle kendi kendine? Daha yaşın ne başın ne? Senin kıymetini bilmeyeni .ittir gitsin. Başını kaldır etrafına bak ve seni görenleri sen de gör.
Seninki tutku filan değil istenmiyor olmayı kaldıramama. Gururun kırılmış.
Hiç unutmayacağını biliyorum ama hayatı böyle kendine zehir etmenin de âlemi yok. Önce bir psikiatriste git, derdini anlat, bu durumun sende sabit fikir haline geldiğini söyle. Vereceği ilaç seni hayata tekrar uyandıracaktır inan.
Ayol dünyada erkek mi kalmamış?
Boşveeeer.Sen dediğimi yap, bak etrafına, kimleri kimleri göreceksin daha önce farketetmediğin.
Sonrada bugünleri düşünüp ''niye vaktimi ağlatarak geçirdim?'' diye kızacaksın kendine.
Sevgiler.

zarife dedi ki...

MERHABA...

ÖYYLE AMAÇSIZ DOLAŞIRKEN SİZE RASTLADIM.ADINIZ ZARİFE GALİBA..
YORUMUNUZDA HAKLISINIZ.ASLINDA NORMAL HAYATTA MELANKOLİK DEĞİLİM.BURASI BENİM DİĞER YÜZÜM GİBİ OLDU BİLİNÇALTIMDAKİ HERŞEY.BELKİ YAZARAK DAHA KOLAY UNUTTURUM DİYE DÜŞÜNDÜM YAZMAK EVET İYİ GELİYOR ..PSİKOLOGLAR DAHA DA ACITIYOR BİLEMİYORUM.YAZIMI ÖNEMSEYİP OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.TAVSİYELERİNİZİ UYGULAMAYA ÇALIŞACAĞIM.