15 Aralık 2010 Çarşamba

Bembeyaz gelincikler..


Koca kış mı demek? Kara kış mı demek ? Çocukluğumun cümleleri..Artık öyle koca kara kışlar yaşanmıyor.Evde soba yanmıyor,kimse sobanın başına toplanıp,kestane pişirmiyor.Zaten kar yağsa bile çatılarda kalıyor yere düşmeden..Kardan adam desen nasıl yapıldığını bile unuttum.Kar topu sadece alışveriş merkezlerinin görüntüsünde kullanılan bir aksesuar ismi gibi..Hani şöyle her yeri kaplasada kar pencereden baktığımda gene görebilsem bembeyez heryeri..Sanki o beyazlık tüm çirknliği kapatıp,yeni bir şans tanıyor bize..Temizledim,kapattım herşeyi beyazla gel gene kirlet der gibi..Ama yok artık oda olmuyor.Hiçbirşey kapatamaz yaptığımız yanlışları o kadar büyüdüler ki..İstiyorum,diliyorum kırgınlıkların ,gücenmelerin olmadığı bir hayatı..Bende beni seven adama seni seviyorum dediğimde onunda beni sevdiğini söylemesini diliyorum.Çok zor şeyler istiyorum.Kalplerimiz aynı olsa bile farkındalıklarımız var hatta o kadar büyük ki..bize4 birarada tutamayacak kadar..O kadar kalıplara dökmüşüz ki kendimizi şöyle a kalıbıyla be kalıbı birlikte olamaz yapıları aykırı..Efendim siz mutlu olsanız da çevreniz mutlu etmez..Ne mantıksız saçma şeyler ..Ey güzel Allahım sen en günahkarı bile affevedensin.Biz kimiz neyiz ki böyle ayrıcalıklar yaparız.Hani bazen merak etmiyor değilim herşey insanların mutluuluğu güzelliği için yaratmışsın..Oysa biz kendimize derin hatlar çizmekte sınır tanımamışız..Biz zavallı kulların seni anlamaktansa kendi kendimize ırkçılık,vs..bir sürü sınıflara ayırmışız..Bunun adına da saçmasapan isimler koyup derin felsefeler yüklemişiz.Sen güzel Allah'ım bizim her halimize sabredip,affeden bağışlayan ne olursak olsak ta bir tövbemizle bizi affeden büyük yaradan ne komiğiz değil mi?

ARINMAK İSTİYORUM TÜM KİMLİKLERİMDEN..SADE VE SADE BEN OLAYIM..BEMBEYAZ BİR GELİNCİK SEVİNCİNDE KIRMIZILARA BÜRÜNEN NAİF KIRILGAN,DALINDAN KOPTUĞUNDA YAPRAKLARI DAĞILAN DALINDA GÜZEL BİR GELİNCİK GİBİ..

Bu kadar canımı acıtan nedir bilmiyorum inan..Umrumda değil gibi yaşamaya devam etsemde aslnda biliyorum tam yakınımda,orda öyle kanıyor.Hani diyorum oyuna getirdim seni atlattım tüm acılarımı diyorum.Yok yok kandırdığım sadece saatler.İnsan hep mi diken üstünde uyur ben böyleyim..Diyorum bir gün sonsuzluk uykuma dalacağım..Yapmadığım bir çok şey için pişman olacağım.Ama genede yapmak gelmiyor işte..Tat vermiyor hiçbirşey beni..Kötü biri bile olamıyorum ya da aptal..aman nasıl bir döngü bu? Çözemiyorum,yoruluyorum git gide umutlarım tükeniyor,gülmeyi unutuyorum ,sevdiğim şeyleri unutuorum,denizin kokusunu hatırlayamıyorum,sanki hafızam beni cezalandırıyor,severim aslında ben yürümeyi,yağmuru da severim aslında ama bilmem ben değil bir başkasının hayatındayım sanki..Yanlış yerde yanlış bir zamandayım..Hadi kaderim bir güzellik yap şaşırt beni..

Hiç yorum yok: