12 Aralık 2010 Pazar

GÖZLERİM AH GÖZLERİM..


Bu gözlerim aglama dedikçe ağlayan ..Of diyorum üzülmüyorum herşeye rağmen..Ama genede bwn yanındayken konuşması onunla.. yemek yedn mi diye sorması.. ve o fotograflar.. diyorum yok bu ben değilim.. ne kadar değersizim... ne kadar çok diyorum.. ben dayandıkça daha çok açılıyor .. Evet sarhoşum şuan hemde zil zurna..yarınki toplantıda umrumda değil..kalbimin beni acıtmadığı bir yere sevdiğim adamın sadece beni sevdiği bir yere olmaz mı? Yalvarıyorum sana Allahım al şu acımasız kalbi benden.. Bana yaptıklarına bir bak..Ben onu mutlu edilmek için yaptıklarım..onun beni hala incittiği bir yerdeyim..Bu kadar kötü müyüm ben Allah'ım ? tamam mükemmel biri değilim elbet ama hani ödedim ben diyetimi..Yetmez mi bu kadar? Daha ne kadar incinmeliyim? İçtiklerim de sakinleştiremiyor ruhumu ..içimden yeter diye haykırmak geliyor.. Bende sevilmeye değerim demek..

Diyor ki bir kitap yada bir filmdi hangisi şuan hatırlamıyorum..Srnin yanında hep susumalıyım ben öylece ruhum yanında huzur bulup dinginleşmeli.Sözcükleri kullanmamalıyım çünkü onlar yanlış anlaşılma sebebim..öylece kalmalıyım yanında hissetmelisin beni...

Hiç yorum yok: