6 Aralık 2010 Pazartesi

SANA DEĞER DE GEÇER ,BENİ DELER DE GEÇER..




SILA 'NIN çıkardığı son albümden;TAM DA BUGÜN parçası..ne güzel yazmış..biri hep de fazla çok seviyor be..(Bu ben olmak zorunda mıyım:)Entresan bir kaderim var.Düşünüyorum da anlatsan kim inanır? Geçen gün arkadaşımla sinemada reklamı konuşuyorduk sizin hayatınızı filme çeksek sıradan mı olurdu diyo..Arkadaşım dönüp sordu sence?DEdim kesin gişe rekorları kırardım.Ne yalan bir dünyadayım diye kızmamalıyım yalanın taa kendisi olmuş hayat..

Yeni bir yıl daha geliyor..Ama ben heyecan duymuyorum hatta çok endişeleniyorum.Yaşlanıyorum.Bu kadar zamanda geriye dönüp baktığımda hayatımda yaptığım tek bir güzel şey yok..Hatta beni anlayabilen tek bir insan bile..Gittikçe yanlızlaşıyorum.Belki de bunu ben seçiyorum.Kaçıyorum.İnsanlar hep yaralıyor hep acı veriyor olabildiğince soyutluyorum.Ama istiyorum ki sevdiğim adam gene de yanımda olsun..Onu çok özlüyorum.Onu anlatan herkesi dikkatle dinleyip gözlerimde canlandırıyorum.Sonra onların yerinde olmayı diliyorum.Sırf onu görebilmek için..Aman işte böyle ağlar gezerim..İşin özü, beni hep delip geçti..hatta geçemedi hala orda kanıyor..

Hiç yorum yok: