12 Ağustos 2011 Cuma

Herşeyi Bilen Adamın Arkadaşına..




Sana-

Öyle doluyum ki tek sığınağım sensin gibi..Aynen öyle benim arkadaşım,sırdaşım, herşeyim ol istiyorum.Biliyorum çok şey istiyorum.Tabii bunu seninde istemen gerekiyor.İnsan en sevdiğine anlatır tüm gizli saklı köşelerini..Sen benim içimi ferahlatıyorsun.Hani o portakal çiçeklerinin ilk açma aşamasında ki tazeliğinin kokusu gibi. Beni ferahlatıyor.Tabii bunları yapmak isterken seni ne kadar sıktığım ve yorduğumu düşünüyorum.Keşke o da beni hissetse diyorum.Tabi ki sevdiğim değer verdiğim kişiye hep hoşa gidecek anlamlı mutlu şeyler anlatmak isterdim. Hatta seni çok mutlu etmek isterdim.Biliyorum ki ne yazık ki seni hiç mutlu edemeyeceğim.Hatta belki üzüyorum varlığımla.Aslında deniyorum sensiz olmayı başarmaya çalışıyorum.Olmuyor.Yerini doldursunlar diye başka kişilerle arkadaş olmaya çalıuşıyorum.Olmuyor.Çünkü hep seni arıyorum.Sen dışında herşey anlamsız ve yapmacık geliyor.Aslında o karenin içindeki ben değilim diye düşünüyorum.Senden önce sevdiğim yaptığım herşey boşmuş aslında varlığın çok ağır hayatımda .Kendime çok acı çektirdim seni silip atmak için ama olmuyor.Sonra diyorum ki ne olur yanımda olsa da ara sıra huzur bulsam biraz.Çok hata yapıyorum.Aman ne bileyim şurda yanında değersiz bir eşya gibi düşün ama yanı başında olayım istiyorum.Ne olur bunu çok görme bana.İnan seni unutmak için herşeyi yaptım.Bu sadece bana eziyet oldu.Başka hiçbirşey değil.O kadar sensizim ki..Yapttığım onca saçma şey düşünüyorumda
hayatında bir şekilde yer alma çabası .Sadece acizliğim.Beni affet .Ama ne olur sende beni anlamaya çalış biraz.Biliyorum seni istemek gibi bir benciliğim olamaz benim.Ama bende insanım şaşırıyorum her beşer gibi bazen.Birini akılalmaz bir şekilde sevmenin çılgınlığı içindeyim sadece.Duygularıma ket vurmayı öğreniyorum.Sende çok yardımcı oluyorsun gerçi.Ama ne yapsamda sen benim değişmeyen tek gerçeğimsin.

Hiç yorum yok: