11 Eylül 2011 Pazar

Hayat sana teşekkür ederim..

Söylenecek çok söz var aslında...Karşındaki seni anlamak istemedikten sonra ya da bilerek anlamaya çalışmadıktan sonra..Neye? Kime göre?Bu yaşadığım duygular?Bu seçimleri ben mi yapıyorum?Sorgu..sorgu..sorgu...Aslında sadece iyi bir boşverci değilim.Sevdiğim insanların söylediği herşeyi anlamaya çalışıp kafa yormamam gerekmiş bunu yeni farkettim.Sadece anlamlar yüklemeye çalışan ben.Gerek yok aslında seninde beni anlamana.. Arkanı dönüp söylenmekte haklısın belki de..Böyle bir zamanda seninde bana hassasiyet göstermeni bekleyemem..Senin de benim gibi sevmeni beklemedim hatta o yüzden bu kadar kolay oldu sana hayatımda yer açmak..Suçlamamk için belki de nasıl olsa oda sevmemişti beni..Tamam.Bunu anladımda.Yanımda ol istedim genede.Kaçıp gitme yalanda olsa omuzunu uzat bana istedim..Tüm iyi niyetlerim kötü niyetliler tarafından bu kadar ayaklar altındayken yoldaş ol bana istedim haftalarca ..Aslında hiçbirşey yaralamdı beni gene senin yokluğun kadar..Ne insanların ahkam kesmesi,ne sevdiklerimin göstermiş olduğum cesaretimden dolayı beni yerle bir etmeye çalışması kadar..Hani bir söz var ya,Denedin yenildin,Denedin yenildin,Olsun gene dene daha iyi yenil! nükteli ama bin tane anlam yüklü..Hiç kimseden bu durumu düzeltmesini beklemiyorum Yar'adandan başka..Kimseyi de suçlamıyorum çünkü bilmiyorlar,yaşamıyorlar, önemsemiyorlar,bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasıncılar.Ama sen,sen benim herşeyim biliyorum öyle değilsin,içinde bir yerlerde bunu düzeltme çaban ve iyi niyetin hep var hayat bana bunu fısıldıyor...Sevmek için yanlış adam olsanda benim için ,iyi bir yoldaş olacağını düşünürdüm hep...

Hiç yorum yok: