9 Kasım 2011 Çarşamba

ŞAHANE HATALAR...

ŞAHANE HATALAR, kitabı görür görmez vuruldum ismine.Sonra açtım baktım.Benim Ortaokulda bir Türkçe öğretmenim vardı.Adı HATİCE CEVİZOĞLU bana kitap okumayı ,edebiyatı. edebiyatın tam olarak ne olduğunu öğreten hayatımdaki en önemli kişi..Bana kitaplar verirdi.Sonlarını kendim seçtiğim,gene de sorardım başa dönüp eğer onu tercih etmesem sonum ne olacaktı diye?Dolayısıyla bu sayede tüm kitabı okur,tarifsiz bir keyif alırdım.Ah öğretmenim,sen ne güzel şeyler kattın hayatıma..Ama işte böyle şahane öğretmenler bir daha hiç çıkmadı karşıma..Ne çok hatalar yaptım ben.Sana layık bir öğrenci olamadım ben. İstediğim hiç bir hayalimi gerçekleştiremedim.Hiçbir sapa balta bile olamadım.Hala bunun için suçluyorum kendimi..En çok da dişlerimi sıkıyorum.Ne var biliyor musunuz ? Bu benim düşlediğim hayat değil ya da bu hayat benim değil..Şimdilerde ise saçma sapan dünya işleriyle çok meşgulüm öyle ki düşünmeme fırsat vermesini hiç istemiyorum. Her şeyden çok ..çok yalnızım öğretmenim..Şahane Hatalarım var benim.Benim olmayan dünyam da..

1 yorum:

CEPAYNASI dedi ki...

bu kitabı görsem ben de alırdım!
sırf aından ötürü,adı beni de çarptı:)