16 Ocak 2012 Pazartesi

SEVGİLERDE...

SEZEN AKSU'nun o güzel şarkısı Vazgeçtim..Vazgeçtim gözlerinden...Bu şarkıyı dinlerken bu şiir aklıma geldi.Bir gazeteden koparıp senelerce cüzdanımda taşıdığım..Aslında sevmek isteyişte sevemediğimiz..İyi olmak isteyişte olamadığımızı anlatan..Aslında özümüzde iyi olduğumuz..Buna inanmak istedim senelerce..Her kırıldığımda dönüp dedim kendime mutlaka böyle yapmak istemez diler deyip avuttum hep...Hep yalandı aslında yalan... Sevgileri yarınlara bıraktınız Çekingen, tutuk, saygılı. Bütün yakınlarınız Sizi yanlış tanıdı. Bitmeyen işler yüzünden (Siz böyle olsun istemezdiniz) Bir bakış bile yeterken anlatmaya herşeyi Kalbinizi dolduran duygular Kalbinizde kaldı Siz geniş zamanlar umuyordunuz Çirkindi dar vakitlerde bir sevgiyi söylemek. Yılların telaşlarda bu kadar çabuk Geçeceği aklınıza gelmezdi. Gizli bahçenizde Açan çiçekler vardı, Gecelerde ve yalnız. Vermeye az buldunuz Yahut vakit olmadı BEHÇET NECATİGİL

Hiç yorum yok: