20 Mart 2012 Salı

21 MART

Mart ayı gam ayıdır demişler.Öyleymiş gerçekten bu sene bunu daha çok hissettim.Bu gece,gece ve gündüz eşit olacakmış..Bu dünya hiç değilse eşit olan birşeyler olacakmış.Duyguların,beklentilerin,emeklerin,eşit olmadığı bir yerde ne komik değil mi? En kötüsü de neymiş biliyor musun sevdiğin özlediğin adamın yaşadığı hayal kırıklıkları sonunda yaşadığı üzüntüye dur diyememek.Hiç birşeyin elinden gelmemesi.Üzüntüsünü bastırak ,unutturacak hiç bir cümle bulamayışın.Hiç bir şey yapamayışın.Onun üzüntüsü karşısında çaresiz kalmak ah ne zormuş.Hele ki haftalardır yaşadığım sıkıntıların hattı hesabı yokken.Hayat üzerime üzerime gelirken.Eğer bu bir sınavsa yenildim ben kabul ediyorum.Bundan sonra tek dileğim biraz huzur.Onunsa isteklerinin bir bir gerçekleşmesi.Umarım tüm istekleri dilediği gibi olur.Mutlu olmasını diliyorum yüce mevlamdan.

Hiç yorum yok: