7 Ocak 2010 Perşembe

HOŞGELDİN 2010 SEFALAR GETİRDİN..

Uzun zamandır yazmak istiyordum,nedense erteledim bu süreci.Kaçabilmek kendimden bile..Ama ne yazık insan herkesden kaçabiliyor ama kendinden,duygularından kaçamıyormuş.2009 benim için çok kötü geçen yıllardan biriydi.Kırıldım,kıyı köşeye atıldım,dostlarımiyorum.ın ihanetini gördüm,ailem hep bir hayal kırıklığı oldu benim için,eski kötü hatıralar yakamı hiç bırakmadı.Sanki bir türk filmi gibiydi bu sene.Çok üzgünüm.Hayatmdan gerçekten aşık olduğum dediğim adamla dünyanın en güzel iki gününü geçirdim.Ama koca bir yılda sadece iki gün.Sanırım koca bir ömürde sadce iki gün olarak kalacak.Pişman değilim.Hala deliler gib seviyorum.Ömrüm boyunca da bir tek onu seveceğim.Onun beni sevmemesi bile bu duruma engel değilmiş.Ah kalbim bana nasıl bir oyun oynadın?Hrşeye yeniden başlamak aslında ne zormuş.Sabretttim ,çabaladım .İnsan dünyada tek olunca sabretmek daha da gerekliymiş.Çünkü yok ki sana sahi çıkan.Susup boyuneğmek durumundasın.Benim gibi kanı deli akan biri sustu hep.Yıktı duvarlarını,ne zormuş Allah'ım.İçim bir özlemlle yanıp kavruluyor şimdi.Kimi zaman kızdım ona kimi zaman kendime.Anladım ki muhtacım tek kelimesine bile.TUTKU dedikleri şey buymuş öğrendim.Öğrendim sabretmeyi haksızlıklara karşı,öğrendim kalbimdeki yaraları sarmayı,öğrendim kimseye güvenmemeyi,öğrendim bu koca dünyada ne yaparsam yapayım tek başımayım.

2010 güzel geldi.İşimde güzel bir terfi.Deliler gibi daha fazla çalışma.Düşünmek için daha az vakit kalıyor.Kendimi daha çok soyutlayabiliyorum.Ne yapacağım dediğim bir anda bir mucize oldu.Teşekkür ederim Allah'ım .

Bu sene yapmak istediklerimi yazmayacağım.Çünkü yazdıklarımın bir tekini bile gerçekleştiremedim.Onun yerine tek bir dilek hakkaımı kullanıyorum:''ALLAH'IM SEN BİZİ BİZDEN DAHA İYİ BİLİRSİN BİZE HAYIRLSI NEYSE ONU VER'' AMİN.
26 OCAK 2010 da 27 olacağım.Koca bir ömür geçti.Oysaki ben daha nefes almayı yeni öğrenmiştim..

Hiç yorum yok: