4 Aralık 2013 Çarşamba

Sana gitme demeyeceğim...




 Sana gitme demeyeceğim...

                         Emin olduğumuz her duygu nasıl da değişebiliyor bir gün.Herşey ama herşey güzel yada kötü olan ne varsa birdenbire değişebiliyor.Ben tutsak duygularımın esiri olarak bekliyordum halbuki..Bu duygunun hiç değişmesini istemedim .Bana yaptığın onca hayal kırıklığına rağmen.İçimde hep bir yerlerde sen varsın.Düşlerimden çıkarıp atsam rüyalarıma geliyorsun.Ben sana kırıldım.Hemde çok.Nasıl bu kadar kör olabilmeyi başardın anlamadım ki?Ne zaman kalbin bu kadar taş oldu?Hep böyle miydin de ben mi görememişim?  Hayır hayır bu sen değilsin.Sen benim her şeyimsin.Neden neden bana bu kadar yakın olmanı dilerken uzak düşmen?Nedir günahım Allah ım tek dileğim buydu senden?Ne olur beni onsuz bırakma tek duam.Cezalandırma beni Allah ım . Neden şimdi böylesin diyeceksin ben düşüneceğim söylediklerini sabahlara kadar uyku tutmayacak, gene kendime yükleneceğim.İşte ne bekliyordun diyeceğim kendime seni sevmeyeni seversen böyle olur.Sonra diyeceğim hiç mi kıymetim yoktu yalandan bile olsa yanımda olamaz mıydı ben bu kadar acı çekerken ve üstelik ona her şeyi anlatmaya çalışmama rağmen.Oysa sen ne yaptın beni dipsiz kuyulara atıp başka bir arzun var mı diye sordun?Ah ben AH ben akıllanmayan ben? Hani diyorum sana nasıl bir kötülük yapmış olabilirim senden bu lafları duymak için? Senin bu umarsız durumun için ne yapmış olabilirim?O kadar şaşkınım ki ne yapmam gerektiğini bilmiyorum? O kadar yabancıyım ki kendime bile tek kelime dahi etmeye halim yok.Meğer ben koca bir hiçim.Hiçbir değerim yokmuş.Bunca zamandır boşunaymış anlatmaya çalıştığım onca şey senin için ne benim nede gençliğimi önüne serdiğim bu koca hayat ne önemsizmiş.Üstüne sadece basıp geçmek düşmüş sana.Bana bir ömür bu aşkın acısını çekmek kalmış.Ama tuhaf olan ne biliyor musun? Galiba kalbimi biri söküp aldı.ne acı duyuyorum ne de başka bir şey ne garipmiş hissiz olmak.Konuşacak tek kelime bulamayan ben.Ne garip bu hayat, düşünüyorum da bu hayatta kime değer verdiysem sevdiğim her  şey önce hançeri bana sapladı.Belki bu gece öleceğim bilmiyorum Allah!ın takdiri.Hani sorsa bana son dileğin diye;Ondan sadece seninle güzel bir gün dilerdim.Tabii gerçekten iki aşık gibi.Bu duyguyu tatmak için neler verirdim.verecek hiçbir şeyim yok ama  bir köle olabilirim sadece bir gün senin tarafından sevildiğini hissetmek için. Ne güzel bir şeydir o? Belki cennetten bir parça gibidir.Yağmurdan sonra çıkan güneşin gökkuşağını biran da olsa göstermesi gibi.Ne zor şeyler istemişim ben bu hayatta.Annem bile doğduğumda istememiş beni.Ben tutup senin sevmeni bekliyorum.gerçekten çok polyannayım ben..Hangi düşler ülkesinin prensesiyim ben? Ah bu saçma düşler ... Belki de sen dedikleri gibi  sorumluluk alacak kadar yürekli değildin.Ben de ne zormuşum be..
                             Bu arada rüyalarımda gördüğüm o erkek cocuğuna iyi bak son gördüğümde fazla koşmuş terliydi.

Hiç yorum yok: