8 Nisan 2008 Salı

KISSA-2


Anlatmam mı gerekiyor tüm hislerimi? Bunu göremeyecek kadar kör müsün ?Hayır değil tek derdin içimde derin bir acı hissettirmek.Bunu başarıyla yapıyorsun inan .Ama neden? Beni bu kadar yok sayman, içime ne kadar dokunuyor bir bilsen!! Sana anlatabilsem yıldızların şarkısını, sevmek ne kadar güzelmiş diyebilmek sevmek.. ya da bir kır çiçeği gibi ayaklar altında ezilmek. Anlatamadım sana gelincikleri ne kadar çok sevdiğimi, içimde nasıl bir çoşkuya neden olduğunu,bahar geldiğinde toprak kokusunu içime çekmeyi ne kadar sevdiğimi,o kocaman ağaçların nasıl olupta ufacık çiçekler açmayı başardığını, gördüğümde nasıl bir hayrete düştüğümü,denizin kıyısında oturup, dalgaların her vuruşunda seni ne kadar çok sevdiğimi anlamak..Ne garip hayat değil mi? Bir yandan beni hiç sevmediğini düşünmek bunun için en küçük bir ihtimal daha olmadığını bilmek..Sev beni demek, ne olur sev beni diye sana yalvarmak istiyorum..Ama gururum o kadar çok incindi ki nasıl izin verir buna?Bir mucize olmasını istiyorum senden Tanrım, ufacık bir mucize beni bir parça sevmesini dilemek bencillik mi olur?Yoksa bize,insanlara verdiğin en güzel duyguyu yüceltmek suç mu olur? Bilemiyorum işin içinden çıkamıyorum.Bir gerçek var ki öğretmezdin bize, sevmenin suç olduğunu düşünseydin eğer.Şimdi bende bıraktığı bu boşlukla nasıl başedebilirim bilmiyorum.Kalbim bu kadar yükü nasıl çeker? Sen misin bana yıldızların şarkısını söyleten?Benim mi Allah'ım bu acı çeken kalp? Öğret bana bilmeliyim acıyla baş edebilmeyi..Ama sakın ola ki alma bu duyguyu yinede benden.Razıyım çekmeye tüm acıları bedeli hüsran da olsa.. 08/04/2008 (sana)

Hiç yorum yok: