29 Nisan 2008 Salı

KISSA-3

Canım acıyor işte..Her mutluluk sonrası yine bu acıyla karşı karşıyayım.Ufacık bir mutluluk sonrası herşey tekrar başa dönüyor.Ne kadar zor sana kendimi anlatmak ve bunu anlaman.Tamam biliyorum suç bende herşeyi sana yüreklice söyleyemedim hep anlamanı bekledim.Bunu görmeni bekledim hep,belki sende farkındasın aslında evet farkındasın ama söylemiyorsun.O düşünmüş oldukların benle ilgili değildi.Birbaşkası vardı aslında ondan çıktı herşey. Evet itiraf etmem gerekiyorsa bunun için gitmek istedim başka şehirlere gidip bunu unutmak bu acımı dindirmek.Çünkü inanmak istemesende ben böyle kimseyi sevmedim.Tüm bentlerimi yıktım senin için.Ama sen ne düşündün tabi ki bunuda göremedin senin için oldukça sıradan dı belkide ama benim için bir devrimdi bu durum.Aşkın devrimi gelmişti kalbime.Tüm sınırları ortadan kaldırmak sadece kendi aşk devletini kurmaktı derdi.Evet anarşistlik yaptım olmaz dedim defelarca kendime..Ama o ses içimdeki o ses korkma bu kadar sadece sev bunda bu kadar kötü ne olabilir ki? Doğanın kanunu bu.Belki hayatında kimseyi bu kadar aşkla sevmezsin dedi durdu.Tabi sana bunları anlatmak ne kadar zor beni ben olarak herşeyden ayrı yere koymanı beklemem.Yazık ediyorsun bana en çok da içimdeki bu deli gibi set bile tanımayan aşka.Birtek sana karşı bu kadar duyarlı olması beni ve gururum mu yerle bir etmesi benim içinde kolay değil inan.Tüm bu olanları ayrı bir kenara koyup bir de bana böyle suçlamalarda bulunman,ne kadar acı veriyor bir bilsen.Sen beni hiç sevmiyorsun bunu biliyorum canım acıyor bundan dolayı gururum kırılıyor ne kadar çok.Bir de bunlar yetmezmiş gibi senin için kötü sözler işitiyorum başkalarından .Kimseyi sevemez o ..Seni hiç ama hiç sevmediği gibi.BENİM DERDİM BU DEĞİL İNAN SADECE SENİ UZAKTAN BİLE OLSA BÖYLE DELİCE SEVMEK..Ağlamamam gerekir belki sırf bu yüzden ...

Hiç yorum yok: