18 Mayıs 2008 Pazar

KISSA-4

Yaşadığımız herşey sanki bir kaos.Ne ne dir yada ne ne değildir ? Acaba ne gerçek hangisi yalan?Koca bir bilinmezin içindeyim sanki,senin bana bu davranışların canımı da acıtsa sana kızamıyorum Keşke seni biraz olsun sevebilsen .. Benden bu kadara nefret etmesen bir de beni anlamaya çalışsan ne olur sanki? Tabi böyle bir zahmete nedden katlanasın ki ben. hiç sevmiyorken .. Canımı acıtıyor bu duygu bu duyguyla başa çıkmak ne kadar zor ah bir bilsen ..Gerçi sen ne yaptın ki değil mi? Sen ne yaptın ki sadece beni incitmekten başka ?? Bense herşeye ragmen seni neden bu kadar çok sevdiğimi kendime sorup durdum.Gitmek istediğim analarda bile senden kopamadım soruyorum kadere onu bu kadar farklı kılan ne hayatımda bu duyguyu gelip kim koydu yüreğime bu kadar gururumu hiçe saydıran şey ne nasıl bunu neden yapıyorum kendime onun hayatımda bu kadar önemli ve özel olması ne soruyorum Tanrım maden verdin bu duyguları bunlarla başa çıkmayı öğret bana yada neden bunu yapıyorsun bana????????????????..

Hiç yorum yok: