8 Haziran 2008 Pazar

KISSA-5

Seni deliler gibi seviyorum diye bağırmak geliyor içimden tüm dünyaya bu kadar güzel bir duyguyu sadece kendime saklamam gerek n eyazık ki..yanımda oldugunda gözlerimin taa içne baktığında ne kadar mutlu olduğumu bir bilebilsen. Tabi bunların hepsi sadece benim için geçerli bir durum..Hani bana hep soruyorsun ya ben sana ne yaptım diye ..beni kalbimden vurdun görünmeyen bir okla .Nedenini bilmediğim ama beni çok mutlu ettiğin ve senin yanında olmak beni mutlu ediyor.aslında bu bir ödül mü ceza mı bilmiyorum .yaşadığım en güzel duyu bu.aslında kimseler bilmesin bir şey olur diye korkarım.içimde yaşattığım engüzel şey.belki ceza beni seven herkesi komik bulurken nasıl olur bu derken bak işte benim başımada geldi.Eros okları fırlatırken sadece beni hedef almış orda sen yoksun benim için ne kadar acı verdiğini bilemezsin

DİYORUM İŞTE sen gülsen de bu duruma bence çok derin bir şey bu..Allahım verdiğin bu güzel duygu için teşekkür ederim ve senin aslında yaşatamadığın benim sadece yaşadığım aşk için teşekkür ederim sana sevgilim.

Hiç yorum yok: