25 Mart 2009 Çarşamba

veda

Gitmek çook uzak bir yere gitmek bu düşüncelerden,kaçıp kurtulmak mümkün mü ? Zamanla herşey bitermiş,azalırmış sevgiler,artık sevdiğinin acı sözleri daha bir batarmış sevgilinin kalbine,gün gelir ayrılıklar çoğalırmış,hatta öyle olurmuş ki başka aşklar kapıdadır sanki,gün gelir kalp yas tutmaktan vazgeçip heyecanlar ararmış....

Yalan sevgilim,inan bana yalan...sadece avutma sözleri bunlar.Ne ben unutabilirim seni ne de bu yüreğim.Evet durumum çok trajik gözüksede böyle sevdim ben seni.Şimdi günlerim daha da zor geçiyor, her ne kadar nefesim kesilsede bu acıda yinede kalbim bana oyun oynuyor.Sen bittin artık bu hayatta benim için benim sevdiğim adam bu değil,sevdiğim adam kalbimin içinde yaşayacak benimle sonsuza dek.sana gelince beni anlamanı beklemeyeceğim çünkü sen hiç sevmedin ki beni.

Hiç yorum yok: