14 Ocak 2014 Salı

Aşaglanmak gercek bir duygu bicimi

Neden diye Sorma Okuyucu....Çünkü kimse yasamadigi bir duyguyu anlayamaz sadace anladığını  zanneder..Geçmişte çok sevdiklerin gittiğinde anlarsın. Öyle sözler yeminler duymussundur ki gittiğinde gerçekten inancin kalmaz.sana güzel soz soylemeyen hatta seni ezen  aşagalayan adamı daha çok seversin.Vay be dersin; Adamin onune hayatımı serdim bir de geçer der ki ne yaptim ki ben? İlginç inanmakta zorlanıyorum der.Aslinda bu onun  kabahati degil çok sevenler çok uzakta en azından bu sahici ne kadar kirsada kirilmazsin çünkü kirilan bir kalp tekrar kirilmaz o kiriktir artık. Güzel sozler söyleyen çok asıl bu dur endisem.Korkarim tekrar kanmaktan bu sözlere. Dogru sevgili seni sevmem icin ne yaptın? Koca bir hiç..Seni sevmemem için birçok şey. ..Belki de ben bu doğruluğunu sevdim senin Çünkü güzel sözler soyleyen hep incitti beni.Yani sen bununla ovunurken beni hep asagladin.Helal be sana kimse bu kadar asaglayamazdi beni.Azrailimsin seviyorum seni.

Hiç yorum yok: