20 Ocak 2014 Pazartesi

Hayat ben vazgeçtim,sende vazgeç artık..

 İyi bir evlat olabildim mi? İyi bir öğrenci olabildim mi? İyi bir dost,arkadaş ,sevgili olabildim mi? Hayır .Hiçbirşeyi tam anlamıyla başaramadım.İyi bir dinleyici olmayı bile başaramadım nedense? Sanırım sevdiğim onca insana iyi olabilmek için BEN olmayı kaçırdım.Sonra giydiğim her elbise gibi egreti durdu üstümde.Halbuki tüm gayem mutlu etmekti sizi.Çok geç ögrendim ben tabii.İnsan önce kendini sevmekle başlamalıymış hayata.Oysa ben ukalalık olarak algıladığımdan hep tersini yapmaya çalıştım.Sonra durup baktım;ben nasılsam kendime herkes de öyle davranıyor bana..Çok güldüm,üzüldüm.Ben bu hayatı alaya almıştım aslında,sizi değil.Çok yorgunum var olmaktan..Ey güzel Allah'ım ben nasıl bir kulunum ki nasıl cevap vereceğim karşında?İyi bir kulun olamadım.En çok çabamda bunun içindi.Affet beni ,affedin beni,olamadım yarım eksik kalan hayatım gibi eksik kaldım hep.......

3 yorum:

şah dedi ki...

aynştaynlık yapmak istemem ama eksik ya da tam anlamıyla başarmış olman tamamen bakış açınla ilgili. rölativite yani :)) dediğin gibi, allah bilir işin eksiğini, fazlasını. sen yoldan çıkmamaya bak, eğer hatan varsa emniyet postayla gönderiyor cezanı nasılsa dimi ;)

zarife dedi ki...

Beni güldüren yorumun için teşekkürler.Unutmuştum gülmeyi.

zarife dedi ki...

Beni güldüren yorumun için teşekkürler.Unutmuştum gülmeyi.