21 Ocak 2012 Cumartesi

SECRET THE POWER kitabından ..

Sanırsın ki çok şey istiyorum senden... Sanıyorsun ki, hep seni zorluyorum senden bir şeyler istiyorum. Bazen isteklerimi külfet gibi gördüğün de oluyor biliyorum. Ben sadece yağmurdan ıslandığımda, fırtınadan kaçtığımda kollarının arasında başımı göğsüne yasladığımda senin dışında bir şey istemiyorum. Sana kendimi anlatmak, aramızdakileri kanıtlamak ihtiyacını duymak zorunda kalmayı sevmiyorum. Bazen sözlere gerek kalmadan gözlerimle konuşabilmeyi istiyorum. Senin yanında olduğum gibi olmak, şekillerden şablonlardan uzak... Seninle, sadece seni yaşamak... ben ne isem onu, sen ne isen ile birleştirmek... Rollerden, kalıplardan, şablonlardan, şekillerden uzak... Çıplak ayaklarımı, ayaklarının arasına kıstırıp konuşmadan durmak... Günlük hayatın getirdiklerinde kaybolmadan, gözün gördüğünün nün ardında olanı hissetmek. Birbirimizin varlığının dışında bir şeye ihtiyacım yok benim. Bunlar çok mu? O zaman senin ne farkın kalır ki etrafımdaki kalabalıktan. Beni anlatan bu satırları çalmış bulunuyorum. Dip Not: Sana..

Hiç yorum yok: